Xinxaina i Lulalalibelula

Despr√©s d’uns dies amb varis fronts oberts, he tret una mica de temps de sota les pedres per embolicar-me entre fils i agulles i treure una nova remesa de ninos Xinxaina, aqu√≠ una mostra, directa cap a Lulalalibelula,¬† botiga moooooolt boniqueta al cor de Gr√†cia, el parad√≠s dels nens¬†…. i¬†mamis i papis!¬†

I ara una micona d’auto-propaganda…si voleu fer aquell regal diferent, √ļnic, especial i sorprendre el vostre fill/a, nebodet/a, fillol/a o b√© a aquella amiga que¬†√©s a punt de ser mare…. o simplement perque us agraden¬†aquest tipus de detallets, no dubteu en posar-vos en contacte amb mi! fets a m√† amb mooooolt de carinyo,¬†¬†100% cot√≥ ecol√≤gic, ideal pels menuts,¬†en tinc la prova, les meves 3 principals clientes que tinc a casa n’estan encantades!!!¬†

i ara només desitjar-vos un molt bon DIVENDRES!!!!!

PD. i se m’acut…. i si em feu un compartir al vostre FB?? l’efecte cascada sempre funciona! merc√®s!!!!

 

Anuncis

About niepis

Hola! Sóc la Neus, mare de 3 senyoretes estupendes! Faig ninos, pitets, bossetes, robetes i altres complements per a menuts (talles fins a 5-6 anys!). Desitjo que us agradi tot el que surt del meu petit taller!! Si us agrada alguna coseta o voleu contactar amb mi: Xinxaina@gmail.com 608089751 Moltes gràcies!! Mostra totes les entrades de niepis

One response to “Xinxaina i Lulalalibelula

Deixa un comentari

