de quan les coses es van posant al seu lloc

De un 2012 que ha començat remogudet, n’extrec les segĂĽents conclusions: que les meves princesetes sĂłn el major tresor i projecte entre mans que tinc. Que si casa nostra se’ns va quedant petita, doncs de moment estarem apretadets, que estar mĂ©s amples  no s’ho val tants maldecaps. Que de seguir treballant a la gene i estar clamant al cel aviam si em paguen abans de 8 mesos (anem batent rècords) no en tinc ganes. AixĂ­ que començo els  trĂ mits per estar oficialment a l’atur. I que es prepari la meva futura mĂ quina de cosir, perque he iniciat el curs Cosim pels mĂ©s menuts. I que aquest 2012 la vida no se’ns passi massa rĂ pid, que el visquem sense presses i amb molta alegria. Sigueu feliços!!!

Anuncis

About niepis

Hola! SĂłc la Neus, mare de 3 senyoretes estupendes! Faig ninos, pitets, bossetes, robetes i altres complements per a menuts (talles fins a 5-6 anys!). Desitjo que us agradi tot el que surt del meu petit taller!! Si us agrada alguna coseta o voleu contactar amb mi: Xinxaina@gmail.com 608089751 Moltes grĂ cies!! Mostra totes les entrades de niepis

2 responses to “de quan les coses es van posant al seu lloc

Deixa un comentari

